Ben jij een administratieve duizendpoot?
Hou je van plannen en opvolgen?
In deze gevarieerde job met veel sociale contacten verveel jij je niet!
Daartegenover:
mooie uren , vrij verlof , leuke collega's, extra legale voordelen....
Voltijds of 4/5 ?
Wat ga je doen?
Je onthaalt klanten met hun vragen en escaleert indien nodig naar de juiste collega.
Je maakt offertes en serviceorders aan en volgt hun voortgang op.
Je verwerkt werkbonnen van techniekers.
Je plant en coördineert afspraken tussen klanten en techniekers.
Je geeft uren door aan de payroll dienst
Je boekt hotels voor de service techniekers
Je volgt leveringen van onderdelen op.
Je controleert inkomende facturen en plant onderhoud voor het wagenpark.
Waar ga je werken?
Onze klant heeft een leidinggevende positie in de plaatverwerkende nijverheid.
Het team van 45 personen levert dagdagelijks de perfecte service.
Jouw profiel
Je bent
georganiseerd, zelfstandig, hands-on, sociaal, klantvriendelijk en een echte teamplayer.
Taalkennis:
Nederlands, Frans, Engels
Affiniteit met techniek is een plus maar niet noodzakelijk.
Ervaring met ERP-systemen (kennis van Navision BC is een plus)
Bekendheid met
Microsoft Office
(Word, Excel)
Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
Aanbod
Collegialiteit
Aangename sfeer
Een uitdagende en afwisselende positie
in een technologisch geavanceerde omgeving.
Ruimte voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Een
competitief salaris
dat in verhouding staat tot jouw verantwoordelijkheden en ervaring.
Maaltijdcheques
Hospitalisatieverzekering met Dental Care.
Full time of 4/5
Bespreekbaar uurrooster
VM: van 8u of 8u30 tot 12u (half uur of uur pauze)